یادداشت:کهکشانیها فصل بعد چه شکلی خواهند بود؟

هنوز یک دیدار از رقابت های فصل 13-2012 لالیگا باقی مانده اما رئالی ها از همین حالا به فکر ساختن تیم فصل آینده هستند. مورینیو برای یک دیدار دیگر روی نیمکت کهکشانی ها خواهد نشست اما پروژه عبور از "آقای خاص" برای چند هفته ای است که کلید خورده است. فلورنیتنو پرس رسما اعلام کرده که تیم فصل بعد زیر نظر زین الدین زیدان بسته خواهد شد و مذاکرات اولیه برای خرید چند ستاره جدید آغاز شده است. به ویژه اینکه بارسا باز هم پیش دستی کرد و با خرید نیمار، گام اول را در بازار نقل و انتقالات برداشت اما رئالی ها بی کار نمانده اند و چند ماهی درشت را در بازار نشان کرده اند. با توجه تحرکات چند روز اخیر بازار نقل و انتقالات، می توان تا اندازه ای شکل و شمایل رئال فصل آینده را حدس زد:
1- بزرگترین پرسشی که فلورنتینو پرس باید به آن پاسخ بدهد این که چه کسی جانشین مورینیو خواهد بود؟ اینکه آنچلوتی گزینه اول رئال بوده را همه می دانند اما مدیران پاری سن ژرمن اصلا به جدایی او راضی نیستند و می خواهند هر طور شده او را برای یک سال دیگر حفظ کنند. این اتفاق موجب شد تا نام هاینکس بار دیگر در اطراف برنابئو به گوش برسد. اگر اتفاق ویژه ای رخ ندهد، فصل آینده یکی از این دو را روی نیمکت رئال خواهیم دید.

2- جدایی ایگواین از رئال قطعی است و این به آن معناست که آنها به یک مهاجم نیاز دارند. در چند هفته اخیر نام های زیادی مطرح شده اند؛ از کارلوس تبس تا ادینسون کاوانی اما به نظر می رسد لوئیس سوارس، ستاره اروگوئه ای لیورپول، به رئالی ها چراغ سبز نشان داده است. او از شرایطش در لیگ برتر و انگلیس راضی نیست و در این شرایط، پیشنهاد رئال وسوسه کننده تر از همیشه به نظر می رسد. لیورپول هم به چمپیونزلیگ راه پیدا نکرده و او می تواند با وجدانی آسوده آنفیلد را ترک کند.

3- فلورنتینو پرس همیشه به خریدهای پر سر و صدا علاقه داشته و این اتفاق در سال هایی که انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید برگزار می شود، اهمیتی دو چندان پیدا می کند. حالا که نیمار به بارسا رفته، تنها گزینه ای که می تواند پاسخی برای انتقال باشد، خرید گرت بیل است. ستاره ولزی فصلی رویایی را با تاتنهام سپری کرد و اگرچه نتوانست تیمش را به چمپیونزلیگ برساند اما حسابی "دلبری" کرد. پستی هم که او در این فصل در آن بازی کرده، نگرانی ها بابت هم پست بودن او با رونالدو را از بین برده است. بیل در بیشتر دیدارهای این فصل تاتنهام در پست شماره 10 (پست اوزیل) بازی کرده و البته با توجه به احتمال جدایی دی ماریا، ستاره آلمانی می تواند کمی به سمت راست متمایل شود.

4- رئالی های همیشه به دلیل نادیده گرفتن بازیکنان جوان شان مورد انتقاد بودند و این انتقادات در چند فصل اخیر که بارسا به لطف ستاره های پروش یافته لا ماسیا قهرمانی های متعددی به دست آورد، افزایش پیدا کرد. اما آنها می توانند در این تابستان یکی از محصولات سابق کاستیا را به برنابئو برگردانند و حسابی به آن افتخار کنند؛ به ویژه اینکه او در پستی بازی می کند که رئال بازیکن شاخصی در آن ندارد. دنی کارواخال 21 ساله که سال گذشته راهی بایر لورکوزن شد، حالا به عنوان یکی از بهترین دفاع راست های بوندس لیگا می تواند به برنابئو برگردد. او این فصل 7 بار پاس گل داد (5 بار بیشتر از آربلوا) و یک بار نیز گلزنی کرد تا در فهرست رئال برای خرید مدافع راست بالاتر از آزپلیکوئتا، هوگو مایو، مارتین مونتویا و خاویر مانکیو قرار بگیرد.

رئالی ها فصل قبل او را با 5 میلیون یورو فروختند اما در قرارداد او آمده که در پایان فصل اول می تواند با انتقالی 6.5 میلیون یورویی به برنابئو برگردد. با بازی های درخشانی که او انجام داده، بعید است رئالی ها این فرصت خوب را از دست بدهند.

5- کاسیاس یا دیه گو لوپس؟ دروازه بان فصل بعد رئال چه کسی بود. درخشش لوپس در هیاهوی اختلاف ایکر- مورینیو تا اندازه ای گم شد؛ وگرنه کمتر کسی با این نظر مخالف است که دروازه بان ذخیره نیم فصل اول سویا، یکی از بهترین های رئال در نیم فصل دوم بود. باید دید مربی بعدی چه تصمیمی می گیرد؛ کاسیاس به چهارچوب برمی گردد یا دیه گو لوپس همچنان شماره 1 خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 7:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.