پیگرینی: مایکون منچسترسیتی را ترک می کند

http://u.goal.com/295100/295101_heroa.jpg

مانوئل پیگرینی سرمربی جدید و شیلیایی باشگاه منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که مایکون در بازار نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد.

این مدافع برزیلی یک سال پیش با قراردادی 4 میلیون یورویی از اینتر به منچسترسیتی منتقل شد ولی به ندرت در ترکیب اصلی سیتی به میدان می رفت.

این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال این مدافع باتجربه برزیلی به باشگاه رم افزایش یافته و سرمربی شیلیایی سیتی هم در صحبت هایی اعلام کرده که مایکون دیگر بازیکن سیتی نیست و تا قبل از اتمام ماه جولای از این تیم جدا خواهد شد.

پیگرینی در صحبت هایی به وب سایت رسمی باشگاه گفت:« ما عجله ای برای خرید بازیکنان جدید نداریم ولی شفاف و روشن می گویم، قبل از شروع فصل جدید به دو یا سه بازیکن دیگر نیاز داریم. مایکون برای اردوی پیش فصل با تیم ما نیامده و امسال بازیکن سیتی نخواهد بود. سخت است بخواهیم تاریخ دقیقی برای خرید بازیکنان جدید مشخص کنیم ولی قبل از اتمام جولای بازیکنان بیشتری خواهیم داشت.»

منچسترسیتی دراولین بازی دوستانه اش با نتیجه 0-2 مقابل سوپرسپورت یونایتد شکست خورد ولی سرمربی شیلیایی از این بابت نگران نیست.او در مورد این بازی دوستانه گفت:« بازیکنان ما دقیقاو به روشنی می دانستند که دراین بازی می بایست چطور کار کنند.قبل از شروع بازی من با بازیکنانم صحبت کرده بودم و 4 یا 5روز بود که با هم به تمرین می پرداختیم .تیم ما هنوز آماده نیست که آن طور که باید و شاید به بازی بپردازد. این یک بازی عادی برای پیش فصل بود. من اصلا نگران نیستم و این همان چیزی است که ما توقعش را هم داشتیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 16:1 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.