دی ماریا و په په تکذیب کردند؛ از رئال نمی رویم

 

http://u.goal.com/301500/301577_heroa.jpg

آنخل دی ماریا و په په، بازیکنان رئال مادرید، تاکید کردند که فصل آینده هم در این باشگاه خواهند بود و شایعات اخیر در مورد انتقال شان به تیم های لیگ برتری را رد کردند.

گفته می شد دی ماریا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال گرت بیل راهی تاتنهام خواهد شد اما او اعلام کرد مطمئنا رئال را ترک نخواهد کرد.

این ملی پوش آرژانتینی به خبرنگاران گفت:" من در مادرید می مانم زیرا هنوز سه سال از قراردادم باقی مانده و من از بودن در این باشگاه بسیار راضی هستم. 

در تیم آنچلوتی هم من بیشتر در میانه زمین بازی می کنم. من به این پست عادت کرده ام و احساس راحتی می کنم."

همچنین گفته می شد که منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن په په برای تقویت خط دفاعی اش است اما این مدافع پرتغالی اعلام کرد به رفتن به یک باشگاه جدید، حتی فکر هم نمی کند.

" من با رئال قرارداد دارم و آینده من به تصمیم رئیس باشگاه بستگی دارد. من فقط تمرین می کنم و می خواهم بهترین بازی ها را برای تیم انجام بدهم. من آماده ام تا برای جایگاهم بجنگم.

سرمربی خیلی به بازیکنان نزدیک است و این نشانه خوبی است. او علاقه زیادی به بازیکنان دارد. او از نظر تاکتیکی هم فوق العاده است و به ما کمک زیادی می کند.

مهمترین مسئله برای ما این است که با پیروزی فصل را آغاز کنیم. ما فقط به اولین سه امتیاز فکر می کنیم."

په په فصل گذشته جایگاهش در ترکیب اصلی را در رقابت با رافائل واران از دست داد اما با مصدومیت این مدافع فرانسوی، او اکنون بار دیگر می تواند در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 ا 13:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.